ام جی eHS جدید با پیشرانه PHEV، چهره کوسه چینی

ام جی eHS جدید با پیشرانه PHEV، چهره کوسه چینی
آخرین اخبار

در راستای تقویت بازارهای جهانی و جذب مشتریان جوان، شرکت خودروسازی MG نسخه فیس لیفت کراس اوور HS را با اسمی جدید و سیستم محرک پلاگین هیبریدی راه اندازی کرده است که با پیشرفت های چشمگیر نسبت به نسخه معمولی و جذابیت بیشتر ظاهری، بدون شک می تواند سهم فروش این کراس اوور چینی را در بازار داخلی و بازارهای بین المللی بیشتر کند.

نسخه فیس لیفت کراس اوور eHS با نام جدید پایلوت PHEV و یا در برخی بازارهای دیگر با نام Navigator معرفی شده است و طراحان این شرکت برای ایجاد جذابیت بیشتر در ظاهر این خودرو، نسل جدید (دوم) خودروی MG 5 را الگو قرار داده و زبان جدید طراحی این شرکت را بر روی کراس اوور HS پیاده کرده اند.

ام جی پایلوت PHEV

زبان جدید طراحی MG بر روی کراس اوور پایلوت پلاگین هیبریدی باعث شده تا شاهد تغییراتی اساسی در قسمت جلو برای چراغ های پیشانی، جلوپنجره و مجموعه سپر خودرو باشیم که با الگو گرفتن از کوسه، ظاهری جذاب و اسپرت برای جوان پسندانه تر کردن این خودروی کراس اوور ارائه کرده است. علاوه بر ظاهر اسپرت، طراحی داخلی هم فاکتورهای اسپرت بیشتری دریافت کرده است.

این خودرو با طول کلی ۴۶۱۰ میلی متر، عرض ۱۸۷۶ میلی متر، ارتفاع ۱۶۸۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی متری ساخته شده است که نسبت به نسخه اصلی حدود ۳۶ میلی متر طول بیشتر و ۲۰ میلی متر ارتفاع بیشتری دارد، اما عرض و فاصله بین دو محور آن تغییری نکرده است.

باتوجه به این ابعاد و اندازه، ام جی پایلوت می تواند محفظه باری به حجم ۴۶۳ لیتر در حالت استاندارد به کاربران خود ارائه دهد و با جمع کردن ردیف عقب صندلی ها، می توان این حجم فضای بار را به حداکثر ۱۲۸۷ لیتر هم افزایش داد.

ام جی پایلوت PHEV

در بخش فنی، ام جی پایلوت PHEV همانطور که از اسم آن پیداست، سیستم محرکی پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱٫۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز به انژکتورهای پاشش مستقیم سوخت به داخل سیلندرها با حداکثر خروجی قدرت ۱۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری دارد که توسط یک موتور الکتریکی حمایت شده و می تواند مصرف سوخت ترکیبی کمتر از ۱٫۳ لیتری برای استفاده ۱۰۰ کیلومتری داشته باشد!.

برای حمایت از موتور الکتریکی، مجموعه باتری های لیتیومی ۱۶٫۶ کیلووات ساعتی پیش بینی شده است که امکان رانندگی تا حداکثر ۷۵ کیلومتر در حالت کاملا الکتریکی را فراهم می کند. برای انتقال نیروی پیشرانه درون سوز هم تنها یک جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته وجود دارد که به صورت الکترونیکی کنترل شده و با بهره وری بیشتر و انتقال سرعت بالاتر، نیروی تولیدی موتور را به چرخ های جلو ارسال می کند.

ام جی پایلوت PHEV

برچسب ها:



منبع

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *