
آخرین اخبار
گزارش های بازار خودرو در روزهای نخست هفته، نشان از افزایش قیمت بیشتر خودروهای داخلی طی روزهای گذشته دارد، این در شرایطی است که نوسان قیمتی و افزایش ملایم قیمت ها درحالی اتفاق می افتد که هنوز رکود سنگینی در بازار خودرو حاکم بوده و عملا خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد.
به رغم افزایش قیمت اندک بیشتر خودروهای داخلی نسبت به روز گذشته، اما گزارش ها در بازار خودروهای وارداتی خبر از ثبات قیمتی و سپری شدن روزهای آرامی در این بازار دارد. بازاری که رکود سنگین تری نسبت به خودروهای داخلی دارد و ممنوعیت واردات در کنار افزایش شدید قیمت ارز باعث شده تا اکثر خودروهای وارداتی قیمت میلیاردی داشته و سهم کوچک تری از بازار مصرف کنندگان ایرانی داشته باشند.
حال امروز در خودروبانک و با همکاری مجموعه سوییچ و همچنین باتوجه به قیمت خودرو های اعلام شده در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه، سعی داریم نگاهی به آخرین قیمت خودروهای مونتاژ داخلی صفر کیلومتر و همچنین برخی خودروهای وارداتی موجود در بازار کشور داشته باشیم که می توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر شاهد باشید.
جدول قیمت خودروهای داخلی، ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹:
خودرو | مدل | کارکرد (کیلومتر) | حدود قیمت (تومان) |
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ | ۹۹ | ۰ | ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ | ۹۹ | ۰ | ۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ دنده ای | ۹۹ | ۰ | ۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ اتومات | ۹۹ | ۰ | ۴۱۲,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو ساندرو | ۹۸ | ۰ | ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو ساندرو استپ وی دنده | ۹۸ | ۰ | ۴۶۴,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو ال ۹۰ | ۹۸ | ۰ | ۳۰۲,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو تندر پلاس | ۹۹ | ۰ | ۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۰۸ | ۹۸ | ۰ | ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای i20 | ۹۶ | ۰ | ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سایپا کوییک | ۹۹ | ۰ | ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰ |
سایپا کوییک R | ۹۹ | ۰ | ۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس | ۹۹ | ۰ | ۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰ |
دنا پلاس توربو | ۹۹ | ۰ | ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
کیا سراتو آپشنال | ۹۸ | ۰ | ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای اکسنت | ۹۷ | ۰ | ۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
جک S5 | ۹۹ | ۰ | ۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
منبع قیمت ها: سوییچ
جدول قیمت خودروهای وارداتی، ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۹:
خودرو | مدل | کار کرد (کیلومتر) | حداقل قیمت (تومان) | حداکثر قیمت (تومان) |
رنو تلیسمان | ۲۰۱۷ | ۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بی ام و سری ۷ | ۲۰۱۷ | ۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بی ام و سری ۳ | ۲۰۱۸ | ۰ | ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بی ام و X3 | ۲۰۱۶ | ۰ | ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا راو۴ | ۲۰۱۷ | ۲۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا راو۴ | ۲۰۱۸ | ۱۰۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا کمری | ۲۰۱۳-۲۰۱۴ | ۰ | ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
تویوتا هایلوکس | ۲۰۱۶ | ۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سانگ یانگ تیوولی | ۲۰۱۸ | ۰ – ۱۰,۰۰۰ | ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو کولیوس | ۲۰۱۸ | ۱۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
رنو کپچر | ۲۰۱۷ | ۰ | ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
سیتروئن C3 | ۱۳۹۸ | ۰ | ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
لکسوس NX | ۲۰۱۷ | ۵۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
نیسان جوک | ۲۰۱۶-۲۰۱۷ | ۱۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای سوناتا | ۲۰۱۷ | ۱۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای سانتافه | ۲۰۱۷ | ۰ | ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای سانتافه | ۲۰۱۸ | ۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هیوندای توسان | ۲۰۱۷ | ۱۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کیا اپتیما جی تی لاین | ۲۰۱۷ | ۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کیا اسپورتیج | ۲۰۱۷ | ۱۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کیا سورنتو | ۲۰۱۷ | ۱۰,۰۰۰ – ۳۰,۰۰۰ | ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مرسدس بنز E200 | ۲۰۱۷ | ۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مرسدس بنز S500 | ۲۰۱۲ | ۵۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
مرسدس بنز C200 | ۲۰۱۴ | ۴۰,۰۰۰ – ۶۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |