دلفین برند لوکس BYD در راه است، گسترش خودروهای الکتریکی

دلفین برند لوکس BYD در راه است، گسترش خودروهای الکتریکی
آخرین اخبار

خودروساز چینی بی وای دی، به تازگی خبر رونمایی از یک برند لوکس و رده بالای جدید را تایید کرده و قرار است که به عنوان یک خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۳ میلادی و براساس یک پلتفرم و شبکه فروش کاملا جدید راه اندازی شود.

طی روزهای گذشته، شرکت خودروسازی بی وای دی اقدام به فروش بخش بزرگ تری از سهام خود کرده تا با این کار بتواند به گسترش شبکه فروش، خدمات و همچنین توزیع برند لوکس و رده بالای خود کمک کرده و تامین مالی آن را انجام دهد.

طبق گفته منابع خبری، این خودروساز چینی به تازگی امتیاز نام دلفین را به ثبت رسانده و به نظر می رسد که محصول جدید این شرکت با چنین اسمی و براساس پلتفرم EV2.0 توسعه پیدا کرده و تا سال ۲۰۲۳ میلادی راه اندازی شود.

ماه دسامبر سال گذشته، میزان فروش وسایل نقلیه الکتریکی BYD با رشد فروش ۱۲۰٫۱۸ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹، به تعداد قابل توجه ۲۸ هزار و ۸۴۱ دستگاهی افزایش پیدا کرده است و این یعنی ۴ ماه متوالی رشد فروش محصولات بی وای دی که برای این شرکت کم سابقه بوده است.

برگ برنده بی وای دی برای افزایش سهم فروش خود در بازار خودروهای الکتریکی، راه اندازی نسخه جدید بی وای دی هان بوده که در دو نسخه برقی و بنزینی از ماه جولای سال گذشته وارد بازار شد و در بین ماه های نوامبر تا دسامبر، توانست به فروش حیرت انگیز بیشتر از ۱۰ هزار دستگاهی برسد و مجموع فروش این برند را برای نسخه بنزینی به تعداد ۱۱ هزار و ۷۸۳ دستگاه و همچنین فروش این برند در نسخه برقی را به مجموع ۲۸ هزار و ۷۷۳ دستگاه برساند.

با این وجود سال گذشته شرکت خودروسازی بی وای دی همانند بسیاری از خودروسازان دیگر جهانی، تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با افت فروش ۷٫۴۶ درصدی در سال ۲۰۲۰ میلادی همراه بوده است و توانسته به مجموع فروش ۴۲۶ هزار و ۹۷۲ دستگاهی برسد، اما در ماه ژانویه موفق به افزایش ۶۸ درصدی سهم فروش خود در بازار نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته شده است.

برچسب ها:



منبع

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *