مشتریان آمریکایی خودروی فول آپشن نمی‌خواهند! تجربه فروش مرسدس‌بنز

مشتریان آمریکایی خودروی فول آپشن نمی‌خواهند! تجربه فروش مرسدس‌بنز
آخرین اخبار

مرسدس بنز امسال نیز رتبه اول فروش خودروهای لوکس آمریکا را به بی ام و واگذار کرد، با این حال فاصله خود را با رقیب آلمانی بسیار کمتر کرده و به رقم ۴۰۰۰ دستگاه خودرو رسانده است. نکته عجیب در خصوص فروش مرسدس بنز در ایالات متحده، درخواست‌های خریداران برای ساده سازی خودروهای این برند است.

به نظر می‌رسد مرسدس بنز نیز از این روند ساده سازی پشتیبانی می‌کند، چرا که عرضه خودروهای محدود و در یک یا دو تیپ تجهیزاتی، هزینه‌های تولید و عرضه محصولات مرسدس بنز به بازار ایالات متحده را کاهش خواهد داد. مطابق اعلام مرسدس بنز، روند ساده سازی محصولات این برند در ایالات متحده طی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ نیز ادامه خواهد یافت.

رئیس بخش فروش مرسدس بنز در ایالات متحده، جف سوئیكارد، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که نیازها و تمایلات مشتریان طی زمان تغییر می‌کند. مرسدس بنز در روند کاهش تریم‌ها و پیشرانه‌های قابل انتخاب برای هر مدل گام برداشته است و تمرکز این شرکت بر عرضه شاسی بلندها خواهد بود.

برچسب ها:



منبع

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *